Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2011. január 1., szombat

2011. Haha, semmi nem változott, minden ugyanolyan szar, és az is marad.. (:
De a szilveszter jó volt. :) 'Írd be a jelszavad. -Melyiket? van vagy 20..' xDDD 'Kik vagytok ti valójában?' :DDD Szép volt. :D
Ezt is megéltük... :D 1 év és habi világvége... :D
Holnaptól leszokóban kéne lennem.. hát.. nem tudom :|
Hétfőn már suli..(Y) De jóó... még lehetne 1-2hét :D örülnék ^^

Sajnálom... :( De a tegnapi beszélgetésünk alapján, szerintem közelebb állunk már egymáshoz. Én nagyon szeretlek. Csalódás.. ez vagyok én..(Y):/

Valaki engem akart, valakit én akartam, és most a fájdalom nyitja ki szemem, hogy lássak, ne csak nézzek...
Nem könnyű az embereket meggyőzni, hogy szemük helyett az eszükkel nézzék a világot...

http://www.youtube.com/watch?v=rI80nbpqA_Y ♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése