Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2011. május 1., vasárnap

Soha ne mondd, hogy szeretsz, ha nem igazán érdekel. Soha ne beszélj érzésekről, ha igazából nincsenek is ott. Soha ne fogd meg a kezem, ha össze fogod törni a szívem. Soha ne mondd, hogy meg fogsz tenni valamit, ha nem is tervezed, hogy belekezdj. Soha ne nézz a szemembe, ha minden amit teszel hazugság. Soha ne mondd, hogy 'szia', ha valójában 'viszlát'-ot mondanál..

Én bevetném reggel az ágyam..ha este nem egyedül feküdnék benne.Én csinálnék reggelit és vacsorát, ha lenne kivel megosztanom! Én nem csavarognék, ha helyette lenne kivel sétálnom kézen fogva.Én nem buliznék reggelig, ha összebújhatnék valakivel a szobámban.Én nem hisztiznék, ha lenne aki észhez térítene! Én nem öltöznék kihívóan, ha lenne aki féltékenykedne..én nem tudok megváltozni amíg nincs kiért.. :\

Mi az, ami képessé tesz bennünket, hogy elérjünk egy célt, egy álmot? Csak ez a kis szó: akarom. Nincsenek leküzdhetetlen akadályok, csak emberek, akik nem hisznek az akadályok legyőzésében..

4 megjegyzés: