Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. augusztus 6., péntek

'A szemembe nézzetek vérbe van konyulva, az én világ képem már régen elvan torzulva. de ha betépek akkor mindent szép színesre festek, mert én teszek is valamit ameddig ti meg csak lestek..' ;) - BeerSeewalk-Betépve

annyi rosszat teszek nem tudom rendbe hozni a füstöt nézem ahogy szerte foszlik mint az álom képek vágom állnom kéne mégis fekszem hol az átok vége mikor rátok nézek fel szakadnak a sebek el takarja a szemed a cigaretta füst mer zavarnak a terek de át vészelem magamban a telet el pazarlom életem mikor szét csúszok éjjel így megy túl sok éve mer a boldogság egy sziget
és csak úszok érte de a lelkem fontos mégsem ígérhetem hogy soha nem lesz foltos....

de van hogy a sebekből hegek lesznek lángolnak és feledni nem engednek téged..tényleg érzed?
Lófaszt!kereslek a sötétbe de nem vágom hogy hol vagy mondjad suttogd üvöltsd a nevemet de minek fognám meg újra a kezedet ez reménytelen..?????


Szétesve..... egy ideig nem írok szerintem.....
Ne keressetek..........

2 megjegyzés:

  1. Pihend ki magad...az reméljük majd jó lesz...:J

    VálaszTörlés
  2. már rendbe jöttem. lassan írok is :)
    sőőt.. lehet, hogy ma ráveszem magam :D

    VálaszTörlés