Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. augusztus 22., vasárnap

Bocsi, hogy nem írtam tegnap csak nagyon fáradt vagyok.. 2napos házibulin eléggé szét csaptam magam.. és hát ki kell pihenni a fáradalmakat.. Csütörtökön aludtam kb. 4órát. Aztán megint buli. És ma jutottam el oda hogy éjféltől 9ig aludtam utána haza jöttem és negyed10től aludtam 3ig. És még mindig fáradt vagyok.. És még tanulni is.. Ilyen nyarat :| :D De már lezártam erre a nyárra a partyzást úgy érzem. Ja nem, mert még 31.-én Alvin konci ZP-be. :DD Persze csak azzal a kikötéssel ha nem bukok meg.. :S Utána még van egy hetem suliig. Abba az egy hétbe alvás, alvás és alvás.. Vissza kell állnom arra, hogy reggel kelek fel.. Nehéz lesz első hónapba :/ Na mind1.. Ma jön haza barátom végre.. -.- Megint majdnem egy hete nem láttam..Már ideje lesz látnom, azt hiszem :D Úgyhiányzik 0.0♥

'Lehet, hogy nem fog verseket írni hozzád, lehet, hogy nem fog minden egyes pillanatban rád gondolni, de neked adta lényének egy részét, azt a részt amiről ő is tudja, hogy összetörheted..'


És kaptam egy díjat Csili-től amit köszönök. :)

Ez már a 3. díjam.. Ilyen jó lennék?:D:D:D:D



Na mentem.. Tanulok -.-"
Ha lesz vmi írok :D
cső :DDDD

4 megjegyzés:

  1. A DÍJAT MEGÉRDEMLED...de ez egy másik! Egy régebbi neked ígért díj! :P
    Ezek szerint van mlg egy! :P .D

    VálaszTörlés
  2. tanuulj Szisziim ♥
    drukkolok:) ügyes leszeel.♥♥és áátméész:P
    jót buliztál??:P te kis alkoholista..xP♥

    VálaszTörlés
  3. Oksa ♥
    köszönöm :)♥♥
    jót ám :DDD één? sohaa :DD♥

    VálaszTörlés