Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. augusztus 15., vasárnap

csakúgy.:D




http://www.youtube.com/watch?v=oIkkT-ZIc90&feature=player_embedded








"Megfogadtad,amit eddig még senki sem,

Hogy örökké mellettem,neked elhiszem,
Benned még megbízom, megbízhatsz bennem is.
Azt,hogy szeretlek elmondhatnám szebben is,
Ne félj kérlek,én már nem hagylak el téged,
Ha lankad az érzés, a gondolat eltéved.
Úgy vagyok veled, más nem is jut eszembe,
Te engem szeretsz, és nem kell más nekem sem,
Én őrködök feletted, mindennap várlak,
Megnyugodhatsz,mert a szívembe zárlak!
’SZERETLEK’ - Emlékszem, te mondtad,
Hiszem hogy szeretsz, a láng újra belobban
Tudom, az érzések bennünk még így élnek
Mondd hogy nem álmodtam…kérlek ígérd meg.." ♥


Ez a mai nap.. valami undorító volt :/ egész nap... ilyet többet nem akarok :/
Haza jött kicsim is.. ♥ de kedden megy is -.- faszkivan vele :DDD remélem olvasod ^^ utállak ilyenkor :DD hiányzik ám nagyon :// olyan rossz.. asszem ebből van a sok vita.. hirtelen jön minden..kiváncsi leszek suli kezdésnél.. :| na mind1.. :S:D

Azon gondolkoztam, hogy meg mutassam-e magam.. vagy végig legyek olyan akiről nem tudnak semmit.. mármint, hogy hogy néz ki meg ilyenek.. szerintetek?komikat kérek :D

Nem is tudom mit írjak még.. :S rég nem írtam de nem történt semmi.. tegnap voltam gyömrői tón.. őőőő.. holnap sütögetés elvileg.. :D

És kibékültem Ro..-val.. rám írt msn-en, hogy "hiányzol =/ " és áá :D muszáj volt ^^ 10év az 10év :)

20,21,22.-e party :DDDD mekkora jó lesz :DDDD

26.-a meg pótvizsga :| :SSS ááá.. paraa :S

de csak 6.-án kezdődik a sulii :DD szalfasza(Y):D

na pacsíí.. majd jelentkezem :P

Csili(ng) kérem a komit ^^ :)) rendszeres olvasóm és kommentelőm ♥

6 megjegyzés:

  1. ne fed fel magad az teszi igazán érdekesé az egészet:)♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Hm....te...
    örülök, hogy újra egyenesbe jöttek a dolgaid, és boldog vagy...vagyis legalábbis nem vagy annyira lelombozódva, mint múkor...Pff...
    Nagyon érződik ám ahangulatodon...xD
    És, hogy milyen vagy?
    Nem tudom.
    TAlán barna...vagy vörös?
    Középmagas...
    cuki.

    d nem tuom, honnan is tudnám? Ez kész rejtély!
    Bírom a rejtélyeket! Azért vannak, hogy megfejtsük! :P


    szóval, ha végül hallgatsz anonymusra, és Enjoyra, akkor magam kezdelek el zaklatni, hogy szépen lassan kiderítsem, milyen is vagy külsöleg...

    De persze a belső számít, szóval,, ha végül mégcsak nem is akciózok, attól te még ugyanaz maradsz!

    Érezd jól magad a 20-as napokon, és sok szerencsét a pótvizsgához!

    6-án suli???? Te kis mázlista, nekünk már elsején be kell menni!!! :OOO

    nah, puszi, eltolom a bringám..

    csili <3

    VálaszTörlés
  3. át egyenesbe jött minden :)
    marad rejtély minden :D igy mindenki boldog :P
    Köszönöm :D
    aha szerencsére csak 6.án :DDD
    puszi szia ♥♥

    VálaszTörlés