Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. február 26., péntek

(LL)

Ma: ja..

Mindentől távol baby, csak te vagy nekem
akkor vagyok nyugodt, ha fogod a kezem
És ölelsz engem, olyan gyengéden
Mint legelőször, én még emlékszem.
Elmenekültem messze a világtól
De félek a sötétben és nagyon hiányzol
Kérlek találj rám kedvesem
És ragyogd be újra az életem.
Mert tudod, hogy nélküled értelmetlen
Ha nem volnál nem volna miért ébrednem
És nem tudnám egyedül mihez is kezdjek
Csak te vagy, aki megérthet engem.
Te vagy a levegő és te vagy a fény
Melletted érzem, hogy van még remény
Hogy ketten túléljünk minden rosszat
Te vagy, aki mindent megváltoztat.

:$ (L) Sokszor mondtam, hogy elfelejtem és kész, de ez mind kevés, hisz Szeretem még...(L) :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése