Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. december 16., csütörtök

Valaki átbassza a fejem, valaki tapos rajtam
Valaki benyal, hogy neki a, hátam tartsam
Valaki meg szeret, az meg másnap szúr hátba..

Sokszor egy perc döntheti el életünk sorsát!
Egyetlen szón múlik a bánat vagy boldogság!
El ne mulaszd azt a percet melyet egy ki nem mondott szó semmivé tehet!

Valójában semmit sem birtokolsz, csak őrzöl egy darabig. S ha képtelen vagy tovább adni azokat, akkor azok birtokolnak téged. Bármi legyen is a kincsed, úgy tartsd a markodban, mintha vizet tartanál. Mert ha megszorítod eltűnik. Ha kisajátítod, tönkreteszed. Tartsd szabadon és örökre a tiéd marad.

Azt hiszem nélküled is tudom hogy, Hol a helyem, Azt hiszem még jobban nyitvatartom a szemem, Azt hiszem egyedül is rájövök, hogy mi jó nekem, Azt hiszem elengedheted, mind a két kezem..

Én szerelmet vallanék, de reszket a kéz, könnyes a szem mi a szemedbe néz..

Változom én is, változik minden,Minden más egy bizonyos szinten Túl… Néha kínoz az itt lét!El kell engedni azt ami nem a tiéd..

Szótlanul várok, gyötör a múltam, amit elrontottam..Már nem csinálhatom vissza, és ez fáj a legjobban..

1 megjegyzés:

  1. ‎"Maradj a jelenben. Semmit sem tehetsz, hogy megváltoztasd a múltat, a jövő pedig soha nem lesz pontosan olyan, amilyennek tervezed vagy reméled. Fájdalmad, félelmed és dühöd, sajnálkozásod és bűntudatod, irigységed és terveid és sóvárgásaid csak a múltban vagy a jövőben élnek." *-*

    VálaszTörlés