Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. július 19., hétfő

nc.


♥ Nem vagyok különleges lány. A hajam nem áll mindig jól, és gyakran elbukom. Van hogy veszekszek a barátaimmal, van hogy ügyetlen vagyok, és vannak napok, amikor semmi sem sikerül. Elveszítem azt akit a legjobban szeretek küzdök érte, pedig tudom hogy az enyém nem lehet...

"Mikor idősebb leszek és a kislányom majd azt kérdi," anyuci, ki volt az első szerelmed? " nem akarok régi fényképeket előszedni,csak a szoba másik végére mutatni & azt mondani " odaát ül ".


A barát is csak ember s talán néha hibázik ,de ha nincs veled érzed hogy hiányzik... :'(

A helyes dolog nem mindig nyilvánvaló. Néha a helyes dolog talán az, ami valaki más szerint helytelen..


Hiányzol kicsim :/ és még 6nap :(((

2 megjegyzés:

  1. Nem vagy különleges? Nehogymár én kezdjek el neked papolni!?
    Méghogy nem különleges az, aki itt van. Mi lennél, ha nem különleges, hisz írsz. És nem is akármit!
    Van egy blogod, ami szép!
    A blogodat nem hanyagolod el!
    Gyakran írsz rá!
    Képes vagy megfogalmazni azt, ami lejátszódik benned!
    Felismered a saját életedet az egyes idézetekben, és értelmezed azokat!
    Ami pedig az egyik legfontosabb, az az, hogy vad idegeneknek teszed mindezt!
    Vad idegeneknek elmondod, mit érzel!
    Pedig le merném fogadni, hogy édesanyáddal nem beszélgetsz ennyire mélyrehatóan!
    Igen, hibázol...dehát emberből vagy!
    Az ember meg azért hibázik, hogy tanulhasson!
    Az alakítja a személyiséged, hogy hogyan tanulsz a saját hibáidból!

    És mindezt én modnom, egy idegen! Egy kívülálló!

    nem kell hallgatnod rám, hisz nem ismersz, nem vagyok a barátnőd, csak egy ember, aki olvassa a blododat.

    üdv: csili

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm nagyon :)
    Hát semennyire nem beszélek vele.. azért is inkább írok.
    szia :)

    VálaszTörlés