Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. július 25., vasárnap

izé.valami:DDD


Haza jött végre a szerelmem :) Nagyon örülök :)♥
Tegnap ittunk :| vicces volt :D
Ma meg sütögettünk robbantott hídnál. És este átjöttek ezek a hülyék(L):D
Szellemek :| ááá. kiborító volt :DD
Hétfő-Kedd meg Jászszentandrás :P végre elmegyek itthonról. Én ezt a légkört már nem bírom.. :/
Elegem lett. Kell egy kis nyugi nekem is néha. :/
És mindjárt itt a pótvizsga és még szart se tudok. Bár nekem már mind1. Elbasztam már mindent :| ...
Barát az aki hazudik? NEM! =// (N)
Elásta magát a szemembe már rég. És mások szemébe is. :)))
ennyi. Na pacsi. :D
Adok még egy zenét meg egy képet meg vmi kis idézetet. :D
chók.

'A legvégén nem az számít majd, hogy mennyi év volt az életedben, hanem hogy mennyi élet volt az éveidben..' : )

http://www.youtube.com/watch?v=CqkO3q2pdR0
<---- kis zene :| orgazmus a fűlnek :D

6 megjegyzés:

  1. Nem tudom hogy pontosan kinek is szól, de ha valamit megtanultam ez a pár hónap alatt az az hogy mindenkinek csak 1 esélye van...esetleg ha nagyon kötődünk az illetőhöz talán 2 de ha azt is elszúrja akkor többet nem szabad adni neki!(de azt hiszem ezt már te is tudod)
    =)

    VálaszTörlés
  2. Héj csajsziiii!
    http://gondolj-csiling.blogspot.com/
    látogass meg, van egy meglepim!!!
    :D

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretlek ♥ Azért írtam=)

    VálaszTörlés