Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. január 2., szombat

Szilveszter 2010 (: ♥

Hát igen.. kezdjük ott, hogy szilveszter :O
Na hát ez hogy is kezdődött...=D
Átmentünk Robiékhoz mert ugyebár ott volt a szilveszteri party.. :D
Szóval 9kor átmentünk és hát hogy is mondjam rögtön a pia volt a kezünkbe :D
Adrián lefejelt egy villanykörtét.. röhögőgörcs megvolt :D
Smaci-nyali-fali Adrián :D(....)
Szokásosan Anett megint kurvult :D így szeretünk....-.-" :D
Möcit lerúgtam az ágyról xD Az is egy vicces pár perc volt :D
Adrián,Tibi,Robi alsógatyába ment el a benzinkútra :D
Kb 11kor mindenki taccson volt :D
Emberkék akik ott voltak; Anett,Gabi,Tibi,Adrián,Robi,Möci,Duka,Dani :D
Aztán úgy ahogy kijózanodtam.. aztán éjfél.. újév 2010 =P
Megünnepeltem megint egy üveg pezsgővel :D
Megint jól lettem.. Az lett belőle, hogy én feküdtem benn Robi ágyán Adriánnal (A):D
Aztán jobban lettem:D na de mind1 is ..:D jó volt ez a szilveszter :D
Nem emlékszem mindenre.. mert minek?!:O
Egyszer van szilveszter egy évbe =D
2010 (: ezt is megéltük.. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése