Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. január 9., szombat

"egy kicsikét.. bevagyok pipázva, lehet hogy.. el is vagyok ázva" :/

Egy hete nem írtam.Talán nem is volt miről.. :\
Nem fejtem ki ami mostanában történik velem..
Tegnap este kacsa.. hát úgy ahogy jó volt..
Furcsa ami történik velem..
Nem tudom mit csináljak, mi legyen, hogy legyen..
Hát majd idővel eldől minden talán.. :|
De változásra van szükségem..
Főleg a suliba. Megint bukás?!:|
Ez vagyok én.. így ismer mindenki, és ezen szeretnék változtatni..
Hogy ne az legyen, hogy "te úgyis megbuksz.."
Szerdán vizsga, és még nem tanultam semmit.. El kéne kezdenem.. De nincs erőm:|
Szobámat is rendbe kéne tennem..
De legfőképp az életemet.. :/

"Ha változást akarsz elérni az életedben, magadnak kell gondoskodni a változtatásról.."
Gondoskodni akarok róla.. csak nem fog menni.. és nem így akarok bele kezdeni.. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése