Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2013. március 4., hétfő

wc-be sietsz szipka az orrba, verebeket szívod a kokoért sorba ;))


csak simán gáz vagy, de csak csináld bátran ;)

nagy pofával  rámondod, hogy te le se szarsz, de mindent amit rólam hallasz habzó szájjal falsz.. :'DDD


nem tudom.... de mióta feltalálták a drogokat, kezdem én is szebbnek látni a dolgokat.......

Elmúlt a gyerekkor, mikor még hittek bennem.... Elmúlt hogy őszintén mondtam, minden rendben!

Lenni leginkább gyermekként szerettem, Mikor még mindent mást csinált meg helyettem.. :/

Jövőhéttől irány a munka... 2hét múlva meg suli újra... reggel suli délután meló.. most érzem igazán, hogy 'felnőtt' vagyok, és nekem kell gondoskodnom magamról.. De jó érzés is egyben. :D 

Remélem ezt a blogot már senki nem olvassa.. :O 




1 megjegyzés: