Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2012. június 7., csütörtök

Ha valakit tényleg szeretsz, tanulj meg várni. Lehet, hogy most nem kell együtt lennetek, de a jövőben igen!

~A depresszió kialakulásának több oka is lehet, de úgy gondolom, hogy a legfőbb az, hogy nem törődik az emberrel senki..

~ Azt hittem túl vagy már rajta.
Túl vagyok. De ha egyszer szerettél valakit, még ha tovább is léptél, mindig fájni fog ha valaki mással látod!


~ Nem vagyok egy könnyű eset. mindig kimondom amit gondolok, hisztizek, néha túltervezem a dolgokat, valamikor meg megyek a fejem után épp ahogy jólesik. szeretek elveszni a pillanatban, egy mosolyban, egy nevetésben. sok pofont kaptam már, de megtapasztaltam, hogy küzdeni kell, nem szabad feladni. :)


~ Egyedüllét , alkalmat ad arra, hogy elgondolkozz ki is vagy valójában.


~ Gondolkoztál már azon, hogy megéri-e közelebb engedni magadhoz azt a valakit?


~ Amikor valaki tényleg szeret téged, nem kell kimondania. Mindig megfogod tudni abból, ahogyan bánik veled. :)


~ Az idő nem gyógyít, amikor nem vagy képes továbblépni..


~ Rájöttem, hogy a 'Hiányzol' nem mindig azt jelenti, hogy 'Vissza akarlak kapni'. Van amikor csak annyit jelent, hogy 'Eszembe jutottál, és remélem jól vagy'.


~ -Ő miért választotta azt, hogy csak a barátom lesz?
-Azért, mert inkább, az akar lenni aki letörli a könnyeid, nem pedig az aki okozza őket..

15.-e gyere *-* 


♥♥♥!!


1 megjegyzés: