Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2012. április 1., vasárnap

Őszintének látszik, pedig ő is csak játszik...

Volt pár gondom így sajnálom megértem.
Igaz út, mit hamisra cseréltem.
Volt sok fájdalom, azóta elégtek
Angyalok követtek, imáik elértek.
Voltam rossz példa, szálka a szemekbe.
Végre nézek, rózsafüzér a kezemben.
Mondták páran már, sohasem felednek
És, ha nem leszek akkor is szeretnek.
Sokszor volt nekem is, hogy könny hullott a szememből.
Mit magamnak hittem, kifolyt a kezemből.
Csalódásból fájdalomba, mit is várhatnék
Isten vagy ördög előtt tiszta szívvel állhatnék.
Nem voltam nagymenő, ki szinte mindent megtehet
Vagy gazdag család sarja, aki egy lapra feltehet bármit,
Mert neki semmi sem számít.
Kiskoromtól kezdve csak a bűn, ami csábít..

Kicsikét szűk a világ nekem,
Keresem benne még a helyem.
Nem látom tisztán a holnapot,
Lehet, hogy ebbe én ma még belehalok.
Félig telt poharak az asztalon,
Ha úgy tartja kedvem néha beleiszom.
Szólj rám, ha egyszer véletlen
Összefutnánk egy másik életben..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése