Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2012. január 13., péntek

Lehet hogy utálsz, lehet hogy szeretsz, de akkor is rám gondolsz. ;]

Csumiiii, 2012.. kemény. elvileg világvége, vagymi... elhiszitek? én annyira nem, bár örülnék.. :D
úgyis halott már az ország, és már csak szopatnak az újabb és újabb törvényekkel, nem lehet dohányozni kocsmába?! hát vicc.. mondjuk engem már az is kiborít, hogy iskolában sem tudok.. jönnek majd az egyre idegesebb diákok meg tanárok.. hmm, mondjuk én akkor is kimegyek és rágyújtok, annyira nem hat meg ez a szarság.. :D na m1. rég nem írtam amúgy, bár annyira nincs miről. vége lehetne már a télnek, unalmas már ez a hideg... najo.. ezt szerintem úgysem olvassa amúgy senki :|:D fölös írnom. nacső.

Odateszed magad hol az érdek diktál, azokkal spanolsz kiket régen szidtál, de hát olyantól mint te az ember mit vár, hogy nem vagy a spanom nem bánom, érted nem kár...köcsög...

Ismerlek téged a helyzeted átérzem,
Tudom mikor kamuzol elég már ha rád nézek...

családi állapotom: szingliként is van elég bajom, nem kell fokozni.

Anyukám vattacukor volt, apukám meg plazmatévé...
És jöttem én, a nagyképű cukorfalat.. :$$$

Örülök, hogy rólam beszélsz.. legalább valami értelmes téma is elhagyja a szádat :'D

Olyan vagy, mint a mágnes. Egyik oldalad vonz, a másik taszít.

Attól még hogy pöcsöd van nem kell fasznak lenned!;)

A régi barát aranyat, az új ezüstöt és van aki szart se ér. :'D


Hogy te velem? Hogy ez a szerelem? Mert a baszni akarót meg a szerelmest mindig keverem.. :/

Nevetés - Olyan mint a drog. Ha elkezded nem tudod abba hagyni.:DD --> Drog- Olyan mint a nevetés. Ha elkezded nem tudod abbahagyni... :|.. :D

Annyira megszoktuk, hogy mások előtt álarcot hordunk,hogy a végén magunk elől is álarc mögé bújunk.

Szeretnék újra kislány lenni .. mikor csak annyit mondtam a fiúkra, hogy: fujjj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése