Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2011. szeptember 21., szerda

csakúgy :DD

Szar dolog, ha nem körülötted forog a világ, mi? Megszoktad, hogy mindenki ugrik, ha csettintesz, de rá kell jönnöd: az élet nem ilyen... ;)
Lehet, hogy nem vagyok tökéletes, de mindig magamat adom.. :))
Hiába mondom úgysem érted..Hiába minden úgysem érzed..Itt a vége, a pontot kitettem..Kettőnk közül te vagy az ki hitetlen..Nem érdekel többé, könyörögni nem fogok...Nem játszhatsz velem, nem vagyok barbi..Padlóra küldelek, nem vagyok gyenge..Fogsz te még utánam sírni minden áldott este.. ;)
Fiú: Ezzel a csókkal elmondtam mindent. Remélem értetted.
Lány: Nem! Mondd el még egyszer.:$:DD
A részeg ember mondatai ugyanazok, mint a józan ember gondolatai.. ;))
a csoki 1000x jobb a fiúknál..édesek,sohasem bántanak meg,és még kockái is vannak! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése