Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2011. április 13., szerda

Mások azt látják, hogy mindig vidám vagyok. Mindenki irigyel, azt hiszik, boldog vagyok. Pedig nem így van, ez csupán a látszat. Nem is sejtik, valami belül nekem is fájhat!

Ha nincs valamire magyarázatunk, inkább a másikra fogunk mindent..

Lehet, hogy hisztis vagyok, néha bunkó, sőt akad, hogy féltékeny is, de csakis azért, mert félek, hogy elveszíthetem, viszont ezekkel az apró hibákkal együtt is én tudom a legjobban szeretni!

Kinyílt a szemem már mindent tisztán látok,
elkúrtad tesó nálad jobbat is találok ;)


Ki vagy te, hogy bíráld az életet amit élek? Tudom, hogy nem vagyok tökéletes, nem is azért élek, hogy azzá váljak. De mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg arról, hogy a Te kezeid teljesen tiszták...

Tegnap miattad sírtam, ma már nem érdekel, ma még várok rád, de holnap már múlt leszel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése