Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. október 26., kedd

nemtudom..

Én nagyon bonyolult és problémás csaj vagyok…meg hisztis, féltékeny, és lökött. De nagyon tudok szeretni, és ha valakit szeretek, azt örökké szeretem. Csak van,akinek nem elég, ami én vagyok… de ez van, magamnál nem tudok, és nem is akarok se több, se kevesebb lenni. Én így gondolom, innentől rád van bízva, hogy megéri-e..♥

Fiú: Szeretlek! Lány: Ezt azért mondod, mert még nem találkoztál a barátnőmmel. Ő sokkal csinosabb mint én.. épp mögötted áll. A fiú hátrafordul, és azt mondja: De hát nincs is itt senki! Lány: Tudod, ha igazán szeretnél, nem fordultál volna meg..... ♥

Azért mert nem mutatom nem jelenti azt, hogy nincs semmi bajom.ha nem csak magaddal törődnél talán neked is feltűnne..♥

Gyere, játsszuk el, hogy minden a régi. Gyere játsszuk el, hogy nem változott semmi. Gyere játsszuk el, hogy nem történt semmi. Gyere mosolyogj rám, úgy, ahogy rég. Gyere játsszuk el, hogy megtalálsz egyszer még...♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése