Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. május 27., csütörtök

Nincs annál rosszabb, mikor azt érzed, hogy nem voltál elég jó annak, aki neked az egész világot jelentette..

Mosolyogj! Ez sokkal egyszerűbb, mint elmagyarázni azt, hogy miért sírsz..

Titok olyan halmazállapot, ami alkoholban oldódik..

Néha csak azért mosolygunk hogy visszatartsuk a könnyeinket..

Mindig van egy személy aki nem számít hogy mit tesz vagy mit mond, és nem számít hogy hányszor okoz neked fájdalmat - nem tudod elengedni, hiszen annyira sokat jelent neked..

Egy éjjel a Hold így szólt hozzám: "Ha mindig csak sírsz miatta, akkor miért nem hagyod el?" Megálltam egy pillanatra, majd a Holdra néztem & azt mondtam: "Te elhagynád valaha a saját eged?"

Minden 'csak vicceltem' mögött van egy kis igazság, minden 'csak elgondolkoztam'-ban ott van egy kis kíváncsiság; minden 'nem tudom' mögött van egy kis tudás - és minden 'már nem érdekel' mögött van egy kis érzelem..

Az élet tele van titkokkal és hazugságokkal.. úgyhogy mikor legközelebb átvágnak, ne lepődj meg..

Azt mondtad sosem akarsz engem szomorúnak látni.. ez azt jelenti, hogy mindig becsuktad a szemed akárhányszor sírtam?

Az élet nem arról szól, hogy a vihar elmúlását várjuk.. sokkal inkább arról, hogy megtanuljunk táncolni az esőben..

A szerelem egy mosollyal kezdődik, egy csókkal folytatódik és egy könnycseppel ér véget..

Elkapta a pillantásomat és visszamosolygott.. de vajon tudja hogy a szívemet is megkapta ezzel?

Új idézeteim, Olyan jók =)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése