Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. április 10., szombat

visszatértem :D

Tegnap este se írtam mert kb fél1 kor értem haza utána be is dőltem az ágyba és most keltem fel.. :/
Tegnap ünnepeltük ugyanis barátom szülinapját.. És haza kellett vinni mármint kísérni. Nem volt ki.. Kicsit sem :DD
Hát vicces volt meg kiborító is egyben.. :DD
Én nem ittam.. *büszkefej* :P
Na ennyit a tegnapról.

Sajnos nem volt netem pedig, elég sok mindent leakartam írni.. És már nem tudom, hogy mit :| :/

3hónaposak vagyunk a szerelmemmel *.* (L):)
És még remélem lesz 4,5,6 hónap is..És így tovább :P

-----------------------------------------------------------------

Te döntöd el, milyen jövőt akarsz!
Szeretsz valakit?
Szeretsz félni?
Szeretnél rettegni?
Milyen jövőt akarsz?
Mérlegelj!

Ezt a képet a gyermekjólétibe csináltam. Szerintem qva jó kép :P
Jah igen.. Bekellet mennem a zárójelentést aláírni. Mert most már jó gyerek vagyok :D
Bementem és bejelentette a nőci h el kell mennie szóval majd kedden jöjjek vissza. Mondom felejtős majd anyám bemegy azt aláírja :D Na m1. :D

Ennyi.. Majd ha valami eszembe jut amit leakartam írni ebbe a másfél hétbe akkor írok.
Csókszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése