Ha tiltják, megteszem, tanítják, nem hiszem, nem adják elveszem, mert csak így élvezem! ;)

2010. március 17., szerda

!

Megkérdeztem. Nem kellett volna. Úgy látom én már örökre ilyen leszek. Mindent elbaszós. Elbasztam a kedvét és szerintem a szemébe is süllyedtem. Ő azt mondta nem, de én tudom. Pedig nagyon szeretem.♥ Mért kell mindent elrontatnom? Mért nem tudok leszokni róla és mért csak mondom, hogy letettem, mikor tudom belül, hogy nem így van!? Talán ebbe menekülök, a bajok elöl? Anyu betegsége, válás, sok családi veszekedés, barátok elvesztése.. Sok ez nekem!? Nem tudom. Változnom kéne. Cigit is le kéne már raknom főleg így, hogy hangszálgyulladásom van.. Majd meglátjuk ezzel hova jutok.. Azt hiszem sehová.. :/

¢ιgιмєт gуúנтσм, αzт тáνσzσм, нα мáѕ ℓєѕz α нєℓуzєт, éη ιѕ νáℓтσzσм..(8) :\

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése